11/24/2013

Dear Santa

dear santa

Tältä näyttää mun tän joulun toivelista ! Nokia x3 alkaa vetää viimesiään (jo viimisen vuoden ajan) joten mäkin oon kuolannu iPhonea jo pidemmän aikaa. Jos sitä vaikka vihdoin siirtyis tähän älypuhelinten valtakauteen.. OnePiece on roikkunut ostoslistalla jo vaikka kuinka monta vuotta, aina joku tärkeempi menee sen ohi. En usko että mä nytkään saan sitä, se on tavallaa ollu joka vuos se oma joululahja itselle-ajatus, mut joululahjarahat on aina menny johonki muuhun ! Joka vuonna mulla on listalla Disneyn piirrettyjä, totta kai ! Viime vuonna Tuhkimo, joka tuli juhlajulkaisuna, ja nyt Pieni merenneito ja Räyhä Ralf. Eihän noi uudet vedä vertoja vanhoille, mutta pakko saada silti ! :D Lisäks toivon rahaa ja Justin Bieberin Key-hajuveden täydentämää hajuvesikokoelmaa !
Mitä teijän listoilta löytyy ?

2 kommenttia:

  1. mun listalta löytyis ainakin objektiivi ja jotkut ylisöpöt pörrösukat:)
    sulla on tosi ihana blogi:)!

    http://wildloveee.blogspot.fi/

    VastaaPoista