5/01/2013

fisukuume

DSC_0487DSC_0493DSC_0496DSC_0502DSC_0504DSC_0505DSC_0524DSC_0526DSC_0605DSC_0621

MÄ HALUUN FISUN ! Käytiin tänää Santerin kans kävelemäs ja kuvailtiin sen uudella fisulla, ja mullon hirvee fisukuume nyt. Ja Irkku, kiitos ei, en haluu että sä käyt huomenna torilta ostaa mulle jonku lahnan silmän. 

Mites teijän vappu meni ? Mä oon syöny ihan liikaa, kattonu piirrettyi ja juonu limsaa. En oo ainakaan jumittunu ala-asteen vapunviettotyyliin, mutta musta mun vappu oli aika jees.

7 kommenttia:

  1. Oi vitsi mäki haluun fisun! :-( Ihanan kesäsiä kuvia kyllä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti (: mun on varmaa pakko ostaa fisu ennen kesää, vois vaik kerätä kolehdin tai jotai :D

      Poista
  2. huhhuh aika sensuelli toi teijän yhteiskuva ;) nauroin tolle tekstille:D

    VastaaPoista
  3. äää, tää postaus ei yhtään helpottanu omaakaan fisukuumetta:D miks se saa kaikki kuvat näyttään niin kivalta:D ylisöpö tuo missä oot poikaystäväs kanssaa, tui♥

    http://matildannas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. aivan ihania kuvia! <3 ja sun blogin ulkoasu on tosi suloinen :)

    VastaaPoista