3/14/2013

80 KM !!

VOIN ILOKSENI ILMOITTAA, ETTÄ EN HIIHDÄ ENÄÄ IKINÄ...
JA ETTÄ OLEN JUURI HIIHTÄNYT ITSENI...

DSC_1194

LONTOOSEEN !

DSC_1170

Kauhunhetket pimeän metsän keskellä iltaisin, pelko siitä että latukone ajaa päälle ja +satavuotiaita hitaampana oleminen on VIHDOIN ohi !!

Diiliin kuulu, että mä ja Santeri molemmat hiihetään 80 km että päästään yhessä Lontooseen. EN OLIS TODELLAKAAN USKONU ETTÄ IKINÄ PYSTYISIN TÄHÄN ! Vähintäänki sen Lontoonmatkan tarvii että tää ryhävalas lähtee liikkumaan.

Nyt jään innolla odottamaan anonyymien kermaperse-kommentteja.

6 kommenttia:

  1. Oot todella kaunis ja hyvälaatusia kuvia! :)

    http://mylifeinwordsandphotos.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Voi miten söpöt kuvat! :--) Oon niin kateellinen tosta Lontoosta ja sun itsekurista, en kyllä varmaan ite ois persettäni ladulle saanu vaikka olis tollanen palkinto luvassa XD

    VastaaPoista
  3. Anonyymi3/14/2013

    Oon päivittäny tätä sun blogia ihan liian usein et saisin tietää mitä sait hiihtämisurakasta :D Jee odotus palkittiin! Söpöjä kuvia ja oon kyllä tosi ylpeä susta, en tajua miten pystyit tuohon! Sun vanhemmatko tän keksi? Miten ne keksi tällasen porkkanan? :D 80km on tosi paljon! ps. ite oisin sata varmasti jääny sohvalle kökkimään vaikka oisin päässy kuuhun

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha niimpä :D itseasiassa Santerin iskä, joka on niin suuri hiihtofani et olkapääleikkauksen jälkee lääkärin kielloista huolimatta lähti hiihtää yhellä kädellä, halus saada meijätki hiihtää ja oli eka viemäs meit hiihtoretkelle ja sit jotenki vaa möläytin et lähetää mielummin vaik lontoosee ku hiihtää ku ei oikee kukaa innostunu hiihtoretkest :D sit Santerin iskä sano et jos me kolme (mä, Santeri ja sen äiti) hiihetää kaikki 80 km ni se vie meijät lontoosee :D

      Poista
  4. Oi vitsi vähä kiva!! :-D ooot kaunis!

    VastaaPoista
  5. Anonyymi3/15/2013

    "Kermaperse" hehe

    VastaaPoista