2/21/2013

I love you more with every breath truly madly deeply do

Joku toivo multa jo miljoona vuotta sitten poikaystäväpostausta, ja mietin pitkään et miten toteutan sen, tai toteutanko ollenkaan. Aattelin paljon et haluunko et kaikki saa tietää meijän ala-astetyylisen rakkaustoorin, ja päädyin siihen että se on onhan se nyt niin hulvaton että kai mä voin sen jakaa. Pahoittelen et meist ei oo varmaan yhtäkään hyvää kuvaa, viimeks riparilla otettiin kuvia ja sillon mä näytin hirveeltä...

IMG_0526

Eli kaikkihan alko joskus tammikuussa 2011, kun istuin ekassa riparitapaamisessa. En tuntenu ketään, ja mulkoilin vaan kaikkia hirmu epäluulosesti. Lisäks meijän pappi istu mun vieressä, näin kiltisti sanottuna sen henki hais hirveelle ja sit se hönki mua päin koko ajan niin mun naama oli ihan norsunvitulla ja monet on sanonu et sai must sillon sellasen nirppanokka- vaikutelman. No jokatapauksessa mä bongasin mua vastapäätä Santerin, ja aloin heti kiinnittää huomiota siihen. Meijän riparilla oli vaan neljä poikaa, ja pari muutakin kyl huomas just Santerin siinä ringissä, mut paras voitti hähää. 

Joka ikisessä riparitapaamisessa mä kuolasin Santeria ja olin aika nössö enkä uskaltanu puhuu sille mitää :D mut salaa aina stalkkasin. Samaa aikaa mä tutustuin Veeraan, joka heti tajus et olin ihan korvia myöten kuses tohon yhtee söppänää, ja se sit jakso vinoilla siit jokaises riparitapaamises. 

IMG_0540

No ripari sit alko kesän alus mut Santeri ahkerana koululaisena tuli riparille myöhässä koska se oli islannissa koulun takia :D Ei ne ainakaa voittanu pohjoismaista matikkakisaa tai mitää. No, mä joka päivä ootin ihan sikana et Santeri tulee ja heti silloin ku se tuli ni hyökkäsin sen kimppuu vaik ei ees tunnettu. Tuppauduin sen seuraa ihan koko ajan ja hinkkasin koko aja sen kyljes kii ja keikistelin ja vaikka mitä. Heti alko kauhee säätäminen, vaihettii heti jätkien vieree ruokalas ja pyydettii kaikkii hengaa koko ajan meijän huonees et ollaa pullonpyöritys jne :D ei luoja. 

Eipä kestäny aikaakaa ku mä pullonpyöritykses jouduin tunnustaa et tykkään Santerista (oli lähel etten tappanu Veeraa ku se oli luvannu olla kysymättä sitä) itseasiassa mä vähän pahoinpitelinki Veeraa ku käskin sen sielt huoneest ulos sen kysymyksen jälkee ja molemmat ruvettii yhtä aikaa huutaa siel. Santeri ootteli kiltisti huoneessa ja sit tuun ja sönkötän että tykkään siitä, monien ihmisten nenän eessä ihan punasena ja olisin halunnu kuolla silloin. AH KUINKA IHANAA ALA-ASTEMEININKIÄ !
Vuosisadan rakkaustarina ihan selkeesti. Veera kertoo tätä juttua edelleen, kuinka SE on parittanu meijät ja kuinka siit tulee mun kaaso ja vaikkamitä. 

IMG_0589

Kuten näätte, olin henkisesti tosi retardi ja nolo silloin, ja maailman ällöimmän näkönen. Mutta siis, ei tosiaan tunnettu kun 2 päivää ja sit jo sovittiin et seurustellaan :D nooo onhan tässä ollu aikaa tutustua. Santeri oli siis tosiaan mun eka poikaystävä, ja vaik Santeri on mun ensirakkaus niin tää tulee kestää. Niinkuin kerran yks viisas bloggaaja sano, kaikenmaailman seurustelutilastot voitte tunkea vaikka perseeseenne, ei tarvii tulla spekuloimaan kuinka meijän suhde ei kestä koska ollaan toistemme ekat :D 

IMG_0695

Kivoi kuvii eiksje ? HUOMIOIKAA että kuvat on jotain 2 vuoden takasia, enkä oo enää noin ryhävalaan näköi (+Santsu käski sanoo ettei se oo enää noin pikkupoika). Missää nois tilanteis me ei viel oltu yhessä, eikä Santeri myönnä vieläkään et se nojas muhun tos ekas kuvas. Jottei täst tulis enempää kiusallista meille kaikille, voisin jättää tän tarinan tällä kertaa tähän. Niin romanttinen ja ihana kun tää olikin.

IMG_0913

8 kommenttia:

  1. Anonyymi2/24/2013

    Paras voitti hähää <3 nogu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaa näin pääs käymää :D naurahin tälle niin paljon ja sit huomasin et ei ollakkaa feisbuukis ku ei oo tykkää-nappia....

      Poista
  2. Anonyymi2/24/2013

    oot sä käyny riparin ulkomailla vai enkö oonko ihan sokea 8D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo tosiaan kävin Unkarissa ! :D unohin mainita semmosen pikkuseikan xd

      Poista
  3. JA KUKA MEINAS JOUTUA HOITOON KAIKEN TÄMÄN TAKIA!! muistan aina ku pompin mun huoneessa ku joku duracelpupu ku tekstasit !!!!! ah ihan meinas itku tulla ku luki tätä söpöyttä <3 JA MINÄ OLEN SE KAASO ET OTAT SITTE VAIKKA 10 KAASOO MUTTA MINÄ OLEN YKSI NIISTÄ ETTÄ PISTÄ SE KAALIS :) pus ehkä mä käyn nukkuu.

    VastaaPoista
  4. Oi kuin söpösöpösöpösöpösöpöööö <33333333 :DD no ei oikeesti koska mä muistan vieläki ettet kertonu mulle et sä seurustelet. Ja nyt ku aattelen ni etpä maininnu sitäkää edes ennen riparii et tykkäät siitä! No ok ootte te silti ihan kivoi ;)

    VastaaPoista