1/30/2013

keskiviikkoväsymys

DSC_0076DSC_0081DSC_0105DSC_0127DSC_0145DSC_0151

Tänää otin Daxterin mukaa reeneihi, ja tottakai tuun lesoilee heti kaikesta mitä 'osataa' ! Must tuntuu et näitäki lesoilupostauksia on jo ihan sikana :D Mä vaan kato tykkään esitellä taitojani ku ei mulla niitä paljoo oo. Aattelin ottaa sellasen kuvan, missä mulla tossa sillassa on kädet ja jalat yhessä, ja sit ku kokeilin ni oho ei puutu ku metri. Olisko siinä seuraava tavote.. ? Hei vitsi kans mun solisluut tos vihrees kuvas, oon aina ihaillu salaa Arielin solisluita ja mitäihmettä mullon kans. Oon jotenki tosi väsyny tai sit muuten vaa vähä levoton ja energinen, alkaa nää mun jututki kuulostaa jo vähä oudoilta. Ehkä se on tää koeviikko mikä sekottaa mun pään. Koittakaa kestää, ehkä mä postailen joskus jotain järkevää jos ihan huikee säkä käy.

1 kommentti:

  1. Vähä ois nättii osata itekki tommosia :o

    http://ruusukerotta.blogspot.fi

    VastaaPoista